23/2/15

Το ταξίδι - Αννα Μιχαηλίδου


Είχα ένα βιβλίο , μάλλον για να είμαι πιο ακριβής μου είχε χαρίσει ένας φίλος ένα βιβλίο προσωπικής ανάπτυξης . Ένα απόγευμα λοιπόν διάβαζα ένα μικρό απόσπασμα που λέει ότι ο οραματισμός είναι μια πολύ σπουδαία διαδικασία .

Μας βοηθά να φέρουμε από το ιδεατό πεδίο ,στο υλικό πεδίο , όλα αυτά που θέλουμε και λαχταράμε . Ότι και αν είναι αυτό . 
Προϋποθέτει όμως να έχεις
πίστη στον εαυτό σου και σε κάτι άλλο που πάντα είναι κοντά σου και πάντα είναι εκεί για να σε βοηθήσει .

Αυτό λέγεται Ανώτερος Εαυτός ή θεός ή άπειρη συνειδητότητα.
Δεν έχει αξία η ταμπέλα αλλά η ουσία !!

Σκέφτηκα ότι θα ήταν πολύ όμορφο να μπορώ και εγώ να κάνω πραγματικότητα τις επιθυμίες της καρδιάς μου . Και εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από εμένα . Το μόνο που μένει είναι να αποφασίσω τι θέλω . Δεν χρειάστηκε βέβαια να σκεφτώ πολύ . Το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό ήταν πώς θα μπορούσα να κάνω ένα πρόσωπο που υπεραγαπώ ευτυχισμένο !

Αυτό το πρόσωπο είναι το πιο αγαπητό , για την συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων . Η μητέρα τους .
 Η δική μου μητέρα λοιπόν θα ήταν πανευτυχής εάν θα μπορούσε να ξέρει ότι θα συνεχίσει να ζει μαζί μας , με τα παιδιά και τα εγγόνια της και τον επόμενο χρόνο .
Σε αυτό όμως δεν συμφωνούν και οι γιατροί .Καρκίνος τελευταίου σταδίου με μικρό προσδόκιμο ζωής ! Ο χρόνος που μας έδωσαν είναι λίγος …έτσι τουλάχιστον λένε αυτοί ..

Εάν λοιπόν μπορούσα να ικανοποιήσω έστω και μια επιθυμία της αυτό θα ήταν το μεγαλύτερο δώρο για μένα . Και αυτή η επιθυμία είναι ένα ταξίδι . Όμως έστω και αυτό το μικρό δεν είναι στις δυνατότητες μου .

Ευχήθηκα λοιπόν να μπορούσα να της προσφέρω αυτή την χαρά και μπήκα στην κατάσταση του οραματισμού .
 Έβλεπα την μητέρα μου να είναι στο μέρος που επιθυμεί τόσο πολύ και να περνά υπέροχα . Να χαίρεται σαν μικρό παιδί και να χαμογελά και πάλι .
Βίωσα την επιθυμία μου , σαν να είναι ήδη πραγματικότητα !
Η καρδιά μου γέμισε ευγνωμοσύνη για αυτό το τόσο πολύτιμο δώρο που μπορούσα να προσφέρω .Αυτό το ταξίδι .
 Είπα ευχαριστώ και εγώ για το δώρο που μου δόθηκε και το έδωσα και εγώ με την σειρά μου σε εκείνην .

Και μετά ξύπνησα …

Ωραία !!! Είπα στον εαυτό μου , τώρα θα περιμένω να δω από ποιο δρόμο θα μου έρθει .

Άρχισα λοιπόν να ονειρεύομαι με ανοιχτά τα μάτια .Να πιστεύω στο αδύνατο και να πράττω σαν αυτό να είναι ήδη πραγματικότητα ! 
Ζεις μια πλάνη , θα μου πεις ίσως .. ένα ψέμα , μια απάτη του νου !!
Και εγώ θα σου απαντήσω ότι δεν υπάρχει μεγαλύτερη απάτη από την ζωή που ζούμε . Εάν λοιπόν γνωρίζεις αυτό , τότε ποια «απάτη» μπορεί να σε τρομάξει ????
Όλα γύρω μας είναι μια καθημερινή απάτη . Η δουλίτσα , το σπιτάκι , η καλή οικογένεια μπλα μπλα μπλα και όλα αυτά τα μικροαστικά . Οι φυλακές και οι αυταπάτες του νου είναι αυτές και όχι το όνειρο , το όραμα !!

Και κάποιοι άλλοι που δεν γνωρίζουμε καν την ύπαρξη τους ( δεν τους έχουμε δει δηλαδή ) , μας βάζουν στο τραπέζι τους για πρωινό …
Σας σόκαρα ???? Άντε καλέ !! Σε ποιόν κόσμο ζείτε ??

Όλα λοιπόν , μια απάτη , από την στιγμή που γεννιόμαστε μέχρι την στιγμή που θα πεθάνουμε . Θα πεθάνουμε είπα ???
Τώρα το θυμήθηκα .. κάποιος ονειρεύεται ένα ταξίδι , μια ζωή χωρίς πόνο ,μια αξιοπρεπή νοσηλεία , ένα γιορτινό τραπέζι χαράς με τα παιδιά και τα εγγόνια του ..

Αυτή είναι η μόνη αλήθεια στην ζωή ! Η αγάπη και η προσφορά ! Η αγάπη για τους δικούς σου αλλά και η αγάπη για τους άλλους που είναι δίπλα σου και σου ζητούν να απλώσεις το χέρι , όχι για να τους μουντζώσεις αλλά για να το βάλεις στον ώμο τους και να τους πεις μην φοβάσαι , είμαι και εγώ εδώ . Δεν είσαι μόνος !!

Σε ευχαριστώ θεέ  μου που άπλωσες το χέρι . Σε ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου έδωσες να κάνω πραγματικότητα τις επιθυμίες μου . Και έτσι μπορώ και εγώ να προσφέρω βοήθεια και χαρά στο πιο αγαπημένο πλάσμα της ύπαρξης μου .
Ή λοιπόν εσύ άρχισες τα θαύματα ή εγώ είμαι πολύ καλή στον οραματισμό !!
Αν λοιπόν ισχύει το δεύτερο ,τότε το μόνο που έχω να οραματιστώ είναι έναν υγιή άνθρωπο να χαμογελά και πάλι!!!
Η προσπάθεια συνεχίζεται ..

 

Άννα Μιχαηλίδου
Βιωματική θεραπεία 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου