4/10/16

Ο ύπνος και η άσκηση της ευγνωμοσύνης-Άννα Μιχαηλίδου




Το σώμα μας έχει έμφυτο τον μηχανισμό της αυτοθεραπείας και αυτή η πληροφορία βρίσκεται μέσα σε κάθε κύτταρο του ανθρωπίνου σώματος .Εμείς μπορούμε να ανακόψουμε την διαδικασία της αυτοθεραπείας αλλά μπορούμε και να την ενισχύσουμε .

 Ο ύπνος είναι ένας μεγάλος θεραπευτής και σύμμαχος σε αυτό το έργο και αυτό το γνωρίζουμε από μελέτες που έχουν κάνει πολλοί επιστήμονες . Είναι μια διαδικασία θεραπείας για τον ανθρώπινο οργανισμό σε όλα τα επίπεδα .Για τον εγκέφαλο , για το σώμα αλλά ακόμα και για τα συναισθήματα !!

 Χρειάζεται όμως να γνωρίσουμε ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να προσεγγίσουμε αυτόν τον μέγα θεραπευτή και να τον αφήσουμε απρόσκοπτα να κάνει την εργασία για την οποία έχει μπει στην υπηρεσία του ανθρώπου .

Μια προετοιμασία ώρες πριν τον ύπνο είναι απαραίτητη . Τα ερεθίσματα πρέπει να μειωθούν στο ελάχιστο , να υπάρχει ένα περιβάλλον ηρεμίας στο σπίτι μας , απαλή μουσική , να μην δημιουργούμε θόρυβο και κυρίως να μην γίνονται συζητήσεις που απαιτούν μεγάλη κατανάλωση ενέργειας .
Όπως θέματα που χρειάζεται να λύσουμε και το κυριότερο λεκτικές διαμάχες με άλλους .Οι τελευταίες δεν βοηθούν έτσι και αλλιώς . Όσο για τα θέματα που χρειάζονται λύσεις ας το αφήσουμε καλύτερα για το πρωί .Η ημέρα θα μας δώσει περισσότερη ενέργεια , καθαρότερη σκέψη και σε αυτό θα μας βοηθήσει ο ζωοδότης ήλιος ! Κλείστε του το μάτι το πρωί και πείτε του μια καλημέρα και ένα ευχαριστώ που μας χαρίζει για άλλη μια μέρα το λαμπερό του φως !

Αφού λοιπόν δημιουργήσουμε αυτό το περιβάλλον ηρεμίας μπορούμε να περάσουμε στο κρεβάτι μας και να σβήσουμε τα φώτα . Αυτόματα με αυτό τον τρόπο καταστέλλονται και τα οπτικά ερεθίσματα που ενεργοποιούν τον εγκέφαλο και τον οδηγούν σε σκέψεις και μάλιστα αρνητικές . Τότε που πέφτουν τα ερεθίσματα, αναδύονται οι σκέψεις του μυαλού και μάλιστα εάν αυτό το τελευταίο είναι αρνητικά εκπαιδευμένο, τότε έχουμε να αντιμετωπίσουμε την κατάκριση του εγώ μας και  καλύτερα θα ήταν να αλλάξουμε πλανήτη ..

Αυτό άλλωστε φέρνει και την αυπνία . Η ανεξέλεγκτη σκέψη που μας πετάει σαν άδεια τσουβάλια από το ένα "πρόβλημα" στο άλλο . Μια ατέρμονη διαδικασία που δεν οδηγεί πουθενά ! Το μόνο "δώρο" αυτού του αυστηρού κριτή, που λέγεται εγώ,  που έχει πειθήνιο όργανο του το μυαλό , που όλα τα ξέρει και για όλα έρχεται να μας ελέγξει είναι περισσότερη ανησυχία ,περισσότερος φόβος και ανασφάλεια και μετά πάλι περισσότερο κατάκριση για τον εαυτό! Ένας φαύλος κύκλος .. Περαστικά μας !

Για να μπορέσουμε λοιπόν να μπούμε με ηρεμία και γαλήνη , να προσεγγίσουμε την κατάσταση του ύπνου, χρειάζεται να κάνουμε μια άσκηση . Εξίσου θεραπευτική όσο και ο θεραπευτής μας ύπνος .
Λέγεται άσκηση της ευγνωμοσύνης και φέρνει πολλά όμορφα δώρα μαζί της . Περισσότερη ηρεμία , περισσότερη πληρότητα , μεγαλύτερο αίσθημα α-φθονίας ,περισσότερη αγάπη για τον εαυτό μας αλλά και για το δώρο της ζωής !

Λέω λοιπόν σε όποιον είναι εκεί και ακούει ..

Ευχαριστώ για την όμορφη μέρα που μου δόθηκε
Ευχαριστώ για την υγεία στο σώμα , το μυαλό και το πνεύμα , την δική μου και των αγαπημένων μου
Ευχαριστώ για όλους τους ανθρώπους που έχω στην ζωή μου που με αγαπούν και τους αγαπώ
Ευχαριστώ που έχω μια στέγη για να ζω με ασφάλεια
Ευχαριστώ για το μαλακό κρεβάτι που ξεκουράζω το σώμα μου
Ευχαριστώ για το φαγητό στο τραπέζι μου
Ευχαριστώ που έχω μια εργασία ή για τον ελεύθερο χρόνο που έχω και μπορώ να ασχοληθώ με αυτά που πάντα ήθελα
Ευχαριστώ .....ευχαριστώ ...ευχαριστώ ....ευχαριστώ ...

Ευχαριστήστε για όλα όσα έχετε τώρα γιατί τίποτα δεν είναι δεδομένο . Ούτε η υγεία,ούτε η εργασία , ούτε ο πλούτος , ούτε η αγάπη , ούτε και η ίδια η ζωή !!!

Και όπως έγραψε στο ένα και (δυστυχώς) μοναδικό βιβλίο του, ο Στέλιος Καρακασίδης :
" Η ζωή είναι γυναίκα. Σταμάτα να την κοιτάς στα χέρια για το τι έχει να σου δώσει. Κοίτα την στα μάτια .Ερωτεύσου την !!!!



Άννα Μιχαηλίδου
Βιωματική θεραπεία




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου